Airco Service

airco-service

Airconditioning: voor velen inmiddels geen luxe meer, maar een onmisbare voorziening. Het aantal auto’s met airconditioning stijgt nog steeds: 72% van het Nederlandse wagenpark en een toenemend aantal bedrijfsauto’s heeft airco aan boord. Echter, airconditioning is niet onderhoudsvrij. Wilt u onaangename geurtjes voorkomen? Houd dan uw airco in topconditie met onze Airco Service.

Onderhoud voorkomt defecten

Een airco verkoelt en zorgt dat de ramen niet beslaan. U houdt het hoofd koel en hebt beter zicht op de omgeving – wel zo veilig. Daarom is het zaak dat uw airconditioning goed wordt onderhouden. Want een airco die niet regelmatig wordt onderhouden, ruikt op den duur niet zo fris meer. En dat niet alleen, de kans op defecten neemt ook toe.

Maximale prestaties

Een airco verliest jaarlijks gemiddeld 10% koudemiddel. Dit middel zorgt niet alleen voor koeling, maar ook voor smering van de airco. Door gebrek aan smering tijdens de maximale prestaties die het systeem in de warme maanden moet leveren, kan er ernstige schade ontstaan.

We houden uw auto graag koel

Daarom nemen we graag uw airco mee in het reguliere onderhoud. Onze werkplaatsen beschikken daarvoor over de nieuwste diagnoseapparatuur van Bosch. Hiermee kunnen we elke fout in de electronica opsporen. Zo helpen we uw aircosysteem koel de zomer door.

Onze airco-onderhoudsbeurt bestaat uit het legen van het systeem, vacumeren, een lektest en druktest, diagnose stellen en het afvullen met koudemiddel. Ook voor de nieuwste aircosystemen met het milieuvriendelijk koudemiddel R1234 kunnen wij de service en onderhoud uitvoeren.

Beste klanten,

 

Ons bedrijf is geopend. Wij houden de ontwikkelingen rond het coronavirus nauwlettend in de gaten en volgen de richtlijnen van het RIVM en de GGD. De gezondheid van onze bezoekers en onze medewerkers staat vanzelfsprekend op de eerste plaats. Heeft u vragen of heeft u advies nodig, neem dan telefonisch of per mail contact met ons op.

 

Wij hebben de volgende maatregelen getroffen:

 

· Wij verzoeken u indien mogelijk uw auto alleen te brengen en te halen en niet tijdens de werkzaamheden te wachten binnen het pand.

· Onze medewerkers zijn extra bewust van hygiëne binnen en buiten uw auto. Na elk contact met uw auto wassen zij hun handen.

· Hoest u of bent u verkouden? Dan verzoeken wij u om uw afspraak te verzetten.

· Om fysiek contact te vermijden willen wij u vragen te betalen met uw pinpas. Als dit niet mogelijk is wordt het contact bij een contante betaling tot het minimum beperkt.

 

Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op.

 

Wij staan graag voor u klaar om u zo snel mogelijk te helpen.