Reparatie & Onderhoud

onderhoudsbeurt

Bij  Autobedrijf Lex Vilier is uw auto in goede handen. Wij staan garant voor vakkundig onderhoud, degelijk reparatiewerk en vriendelijke service. Het maakt niet uit of u ons de zorg voor een nieuwe of een gebruikte auto toevertrouwt: We heten u van harte welkom!

Ons autobedrijf kan rekenen op de steun van Bosch, de grootste toeleverancier van de automobielindustrie. Bosch ontwikkelt en levert onderdelen zoals accu’s en verlichting, maar ook systemen als ABS en ESP. Autobedrijf Lex Vilier beschikt daarom over de juiste apparatuur en de actuele kennis voor elke onderhoudsbeurt en reparatie van uw auto. Eventueel meerwerk wordt altijd van tevoren met u overlegd zodat u nooit voor verrassingen komt te staan.

Vervangend vervoer

Bij een APK keuring, onderhoud of reparatie van uw personenauto kunnen wij u een vervangend vervoer aanbieden. Mocht u gebruik willen maken van vervangend vervoer, dan verzoeken wij u dit van tevoren aan te geven. Mocht het onderhoud niet al teveel tijd in beslag nemen dan kunt u onder het genot van een vers kopje koffie of thee, uiteraard ook blijven wachten.

Professionele autodiagnose

Moderne auto’s hebben een elektronisch geheugen dat een storing of defect automatisch registreert. Geavanceerde diagnoseapparatuur kan de fout of storing uit het geheugen lezen. Onze vakkundige mensen helpen u daarna weer snel op weg.

Uw fabrieksgarantie blijft geldig

Wij  gebruiken alleen kwaliteitsonderdelen. Daardoor blijft uw fabrieksgarantie gewoon geldig. Uw nieuwe auto kunt u daarom met een gerust hart door ons in onderhoud laten nemen. Of het nu gaat om uw privéauto of een zakelijk gereden (lease)auto, ze zijn allebei even welkom.

Objectief advies

Wij zijn niet merkgebonden. U krijgt daarom altijd objectief advies , zowel tijdens de aankoop van een auto als bij het onderhoud ervan.

Meteen een afspraak maken?

Is uw auto toe aan een onderhoudsbeurt of heeft deze een reparatie nodig?

Beste klanten,

 

Ons bedrijf is geopend. Wij houden de ontwikkelingen rond het coronavirus nauwlettend in de gaten en volgen de richtlijnen van het RIVM en de GGD. De gezondheid van onze bezoekers en onze medewerkers staat vanzelfsprekend op de eerste plaats. Heeft u vragen of heeft u advies nodig, neem dan telefonisch of per mail contact met ons op.

 

Wij hebben de volgende maatregelen getroffen:

 

· Wij verzoeken u indien mogelijk uw auto alleen te brengen en te halen en niet tijdens de werkzaamheden te wachten binnen het pand.

· Onze medewerkers zijn extra bewust van hygiëne binnen en buiten uw auto. Na elk contact met uw auto wassen zij hun handen.

· Hoest u of bent u verkouden? Dan verzoeken wij u om uw afspraak te verzetten.

· Om fysiek contact te vermijden willen wij u vragen te betalen met uw pinpas. Als dit niet mogelijk is wordt het contact bij een contante betaling tot het minimum beperkt.

 

Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op.

 

Wij staan graag voor u klaar om u zo snel mogelijk te helpen.